Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Istanbul Kebab. Meer weten? Ontdek meer
van
15 jun 2026 om 0:10
ik vroeg om de allerbeste pizza quatro frommagi. met een los bakje komkommer...nu met komkommer erin....niet lekker....de drankjes 3x3€. en Nl-Japan 2-2 nu istanbul NlTurkije
Yannick
13 jun 2026 om 14:31
zeer goed, patat extra lekker!
van
10 jun 2026 om 22:59
heerlijke pizza. maar ze waren de komkommer vergeten. en het was helaas koud aangekomen...terwijl dat mijn eigen fout was. maar duurde lang. mijn lokatie was nog niet bekend in google maps...de nieuwste nieuwbouw in parijsch....ja en ik heb niets vernomen
Mick
8 jun 2026 om 19:24
Heerlijk gegeten en perfect op tijd!
Harm-Jan
4 jun 2026 om 20:30
top
van
2 jun 2026 om 19:54
bro ik heb hier de nieuwste en allerbeste pizza besteld. quatro fromaggi met mossellen. en los komkommer erop. met airmiles. momenteel de allerbeste uit Culemborg....greetz Daan van Dijk!
van
31 mei 2026 om 22:51
perfecte pizza, het duurde alleen ontzettend lang.....te lang feitenlijk....
Edwin
30 mei 2026 om 18:07
Was weer lekker
Gerard
28 mei 2026 om 20:04
Snelle service, prettig personeel, goede kwaliteit
Miranda
26 mei 2026 om 21:01
Het duurde 1,5 uur voordat bezorgd werd